Inzamelingsactie: Ieder kind een kans

Over het project

Ieder kind een kans

Het project “Ieder Kind een Kans” heeft als doel om kinderen met behulp van een Kindpakket gelijkwaardig mee te kunnen laten doen op school en in de maatschappij.

Ieder kind dat opgroeit in armoede heeft een grotere kans om achterstand op te lopen dan leeftijdgenootjes op het gebied van sociale integratie (door het ontbreken van een mobiele telefoon), op leergebied (door het ontbreken van een laptop voor school), op sportgebied (door gebrek aan sportbenodigdheden) en op het gebied van vervoer (door het ontbreken van een fiets).

Wat houd het kindpakket in?

Gedurende de periode 2023-2024 wordt dit project door Stichting Wish-Omnia uitgevoerd in de Duin- en Bollenstreek en zullen circa 40 Kindpakketten aan 40+ kinderen worden uitgeleverd. Is een kind geholpen met bijvoorbeeld één of twee modules van het pakket, dan wordt het overige budget voor een ander kind gebruikt.

Voor meer informatie over dit project kun je contact met ons opnemen.

Het pakket bevat:

Laptop

Mobiele telefoon

Fiets

Sport kleding

Doneer nu

Scan de QR code en steun ons

Scan de QR-code om te betalen voor Ieder kind een kans. Gebruik de Camera App op je telefoon. De QR-code is geldig tot 6 april 2025

Dit project wordt  mede mogelijk gemaakt door:

Wij worden gesteund door:

Testimonials

Wat mensen zeggen

Wij helpen kwetsbare mensen die moeite hebben om zich goed staande te houden in de samenleving en door het geven van een duwtje in de rug.

“Twee van onze kinderen hebben dyslectie en nu kunnen ze met behulp van deze tablet ook thuis oefenen met de speciale app. Hartstikke bedankt!”

Moeder

“Mede dankzij de bijdragen die ik via Wish Omnia heb mogen ontvangen train ik inmiddels in mijn nieuwe sportrolstoel”

Ali

Inzameling acties

Help ons mensen helpen

Met uiteenlopende projecten geven wij erkenning, aandacht en steun.

Inzamelingsactie Laptops en Tablets

Doneer jouw oude laptop of tablet (Core I3 of hoger), en help een ander aan een refurbished laptop.

Welzijnskwartier zet zich in voor Wish-Omnia

Welzijnskwartier zet zich de afgelopen jaren in voor jongeren in gemeente Teylingen.

Project Ieder kind een kans

Dit project heeft als doel om kinderen gelijkwaardig deel te laten nemen in de maatschappij.